bra helg

fredagen blev precis så bra som jag hoppats på. Svingod mat, fint vin och mysigt sällskap. Lördagen spenderades (i ordets både svenska och engelska bemärkelse) på stan med Jossan, Jacob och Zebastian. Jossan skulle få sina födelsedagspresenter så vi sprang runt i (typ) alla affärer och var helt slut när vi kom hem, men presenter blev det!

kidnappad Joss   snygg mamma och trött pappa   århundradets snyggaste syskon

lördagskvällen hade lite för många alternativ, till slut hamnade jag på Fasching tillsammans med halva Huddinge och dansade loss till skön 50- och 60-tals musik. Tove - du skulle varit med! Zeb, som varit på Tegel (surprise!) var supersnäll och hämtade mig i Mörby. Vi två och bror hade sen en egen liten efterkula alldeles för länge hemma i köket. Kul då men en ganska dålig idé idag...

nu är vi tillbaka i Linke-P, Incest har vunnit bandyturneringen och jag är trött. Somnade mitt i tredje avsnittet av How I met your mother, måste passa på att se igen de avsnitt Z hann se medan jag sov nu när han sitter med statistik-projektet, moahahaha.

Incest, incest familjefest!  


imorgon är det back to business. Plugg, träning, plugg och plugg. Jiiiihaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0