tidigt tidigt

blev väckt och kunde inte somna om, känner mig faktiskt riktigt utvilad! nu är frågan om jag ska jobba eller plugga...eftersom båda är ungefär lika tråkiga så kommer det väl att sluta som vanligt...

åt supergod middag igår, tror jag klarar mig på det fram till imorgon, känns så nu iaf, magen är fortfarande proppfull :)

idag bär det av till trollhättan, ska bli riktigt kul att se hur hon har det och träffa alla hon jobbar med. skönt att lillasyster tjänar mer som 14-åring än vad jag någonsin gjort...lär väl dessutom dröja sådär en 3 år innan jag är där också, haha

nej, det här flöt verkligen inte på, huvudet kanske inte är lika med på noterna som jag trodde, kanske lika bra att krypa ner hos z igen,

godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0