andnöd!

hela dagen har varit superstressig och då har jag inte ens kommit hemifrån! Jag och Zebastian har suttit mitt emot varandra sedan kl 11 och pillat på datorerna och telefonerna och det har ringt i ett. Jag ska snart stänga ner burken och ge mig på mikron, några mail måste skickas först bara och så ska vi till Campushallen och cykla bort de värsta stresskänslorna, ska bli skönt!

imorgon är det skoldags igen och det är på tiden att vi kommer ifrån lägenheten en stund. Jag, Zebastian, Jonas och Maria har knappt stuckit ut huvudet genom dörren de senaste dygnen, men med tanke på att regnet vräkt ner så har det varit lika så bra :)



Kommentarer
Postat av: emelie

ooh då är ni mer än värda en skoldans imorgon!

När skriver du mikrotentan?P

2008-11-11 @ 23:49:01
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Jessica

29 november... Det börjar närma sig! :S

2008-11-12 @ 09:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0