händelselöst

ingenting händer och det är riktigt skönt! De flesta verkar ha gått in i någon slags efter-tenta dvala, tv-spel och serier är det enda som gäller, eller så flyr man landet som Våfflan och Hångel-Hanna - fruktansvärt orättvist för övrigt!

cykeln stod i alla fall kvar (puh), bäst att betala försäkringen nu också, annars lär den väl bli snodd bara på grund av det...

sist jag var hemma såg jag världens snyggaste skor på Zara, tänkte att jag skulle önska mig dem i julklapp innan de hinner ta slut men jag hittar ingen bild på dem - mamma ring så förklarar jag!  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag törs inte ringa!!! Det låter jääätttteedyyyrt!...

2008-11-07 @ 16:40:24
Postat av: Jessica

haha, inte såååå farligt, 800! :)

2008-11-07 @ 19:32:27
Postat av: Krull

haha, jag tar mitt våffeljärn och drar!! ;)

2008-11-07 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0