helg/weekend/fin de semana/fine settimana

det är verkligen skönt med helg! Trots att mina dagar ser ganska lika ut oavsett om det är helg eller veckodag (pga att vi har mycket självstudier) så känns det ändå när det är helg. Tiden går långsammare på något vis och alla måsten/borden och vill inte tar ledigt. Hela veckan har jag tänkt att jag måste träna, men först idag infann sig lusten, antagligen för att jag igår kväll tänkte att jag lika gärna kan börja på måndag...

efter min sväng på stan idag tänkte jag utöka önskelistan lite, mamma :) provade H&M:s Chanel-inspirerade kavaj, har inte vågat det förut eftersom jag, smart som jag är, misstänkte att jag skulle bli kär om jag gjorde det och köpa den trots att jag inte borde... Tänk så rätt jag hade! Den har funnits i butik ett bra tag, men de hade en ny laddning på galgarna här, så förhoppningsvis har de det uppåt också.





Kommentarer
Postat av: emelie

supersöt!

2008-11-09 @ 12:32:17
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Mamma

ojojoj! Nu har jag betalt fortkörningsboten så nu är kontot tomt...:-(

2008-11-09 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0