helt blåst

igår testade jag att bjuda på SJs tågbiljetter på Tradera, det ser lovande ut just nu men tydligen brukar priset stiga först de sista timmarna. Som tur är finns det många biljetter och en tidig torsdagmorgon kanske inte så många vill åka Lkpg-Sthlm? Budgivningen slutar i natt, tragiskt nog känns det nästan spännande :P

för första gången sen jag kom hit börjar det (pluggmässigt) kännas som gymnasiet. Sena kvällar och tidiga mornar och ingen sömn, men jag trivs rätt bra med det! Mikron är fortfarande ett mysterium, när ska det släppa? Jag brukar aldrig ha svårt att fatta, men nu känner jag mig som en av de där människorna jag brukar störa mig på...hehe, kanske dags att jag får smaka på min egen medicin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0