jag ser det snöar...

jag fick en chock när jag vaknade imorse och insåg att vintern var här på riktigt. Självklart dagen innan den enda dag på hela hösten det inte får vara minusgrader eller snö. Men, men, det blir till att ta med hovkratsar i mängder och tjocka handskar! Tur att jag ska rida och inte bara hjälpa till i alla fall :) Hur det nu går är ju en annan femma, men roligt ska det bli och resten av laget känns ganska stabilt, dessutom får man ju räkna bort en...



mamma och jag ska snart åka till stallet för andra gången idag och ta oss till ett ridhus. Tara ska få sig en ordentlig genomkörare eftersom man knappt kommer kunna rida fram imorgon, banan lär vara full med snö och collecting ring är verkligen inte mycket att hurra för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0