mäktigt

jag gjorde en plan för dagen igår innan jag gick och la mig. Allt gick som planerat ända tills imorse när jag vaknade, slog på tv4 och hamnade mitt i resterna av valvakan. Det gick inte att slita sig! Mäktigt är ordet, både Obamas och McCains tal rörde till det i hjärtat och, som alla säger, det här är verkligen en historisk dag! Nu står statistik och datorövning på schemat, därefter stall, matlagning och Campushallen. Från nu och fram till 5 december är det plugg och träning som gäller, klänning ska kommas i och VG:n ska sättas! 

Kommentarer
Postat av: emelie

gumman jag glömde helt bort våra planer för helgen!=( sooo sorry! Hoppas att du hade en mysig helg och att vi kan ses snart ändå! några planer på att åka hem något mer i närtid?

Saxson ska på sin första hopptävling i helgen, djurholms klubbmästerskap med caroline!=) spännande!

Puss

2008-11-05 @ 14:42:39
URL: http://emlyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0