ok, jag fattar

det här ÄR mitt liv. Haha, jag som trodde att det skulle gå över. Tro´t eller ej så känns det faktiskt väldigt bra, det här är ju den jag är!

tentan idag gick bra! VG var en omöjlighet eftersom jag inte hade en aning om vad tre av uppgifterna handlade om, men jag hade lätt kunnat skriva ett G om jag ville. Fortsätter jag som nu blir det ett solklart VG i januari. Skönt.

under senaste veckan har vi bestämt att det inte blir någon långresa. Jättesuperduperenormtdundertråkigt men också ganska skönt. Jag saknade verkligen julen förra året så nu blir det pepparkakor, julmust, skinka och glögg för hela slanten. Dessutom blir det jul hos farmor vilket oftast = snö :)

idag blir det en sväng till Ikano (jag la undan "chanel"-kavajen från H&M igår, hurra!), stallet och sen statistik-projektarbete hos Hanna, mycket mindre hurra. Blir vi färdiga blir det galen utgång ikväll, blir vi inte färdiga blir det klä-upp-sig-fint-och-dricka-ett-glas-vin-utgång, kan bli bra det med.

Kommentarer
Postat av: Jossan

WEEEY, tacka vet jag konkurs SAS och alla andra kassa flygbolag som tar hutlöst betalt för alla resor.



JUL HOS FARMOR, HELA FAMILJEN :D:D

2008-11-30 @ 02:01:33
URL: http://sunnyun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0