smashing succé!

vwhat a night! helt fantastiskt! kvällen blev perfekt :) alla verkade ha riktigt roligt och vi fick så mycket positiv respons. Min sista-minuten DJ var klockren och toastmasters var precis så bra som vi hoppats på. Självklart glömde jag kameran hemma men Pernille och Lisa tog massor med kort så jag får försöka sno dem någon dag. Katastrofen som vi alla trodde skulle komma förr eller senare höll sig på avstånd, det enda som höll på att gå fel var när "pianot" visade sig vara ett skrivbord...som tur var kunde de skrapa fram ett riktigt piano och pianisten var grym! Det är skönt att allt är över men samtidigt blev det så lyckat att det var värt allt jobb och jag skulle lätt göra om det!

i dag var jag bjuden på afternoon-tea hemma hos Jenny. Gott och trevligt var det, även om jag inte riktigt passade in i sällskapet. Som tur var fanns det en söt katt och en glad bebis på plats som jag roade mig med när det blev för trist :)

nu ska jag och Z till Campushallen och göra av med lite fläsk!

Kommentarer
Postat av: Paps

Grattis, kul att höra att allt gick bra!

2008-11-16 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0