so far not so good

innan denna dag är slut måste jag hinna med lite mikro och en springtur...kanske dags att sätta igång med andra ord?

jag hade i alla fall en "trevlig" stund på biblioteket med statistiken. Precis som i A-kursen är det bara att vänta ut den, så småningom faller allt konstigt på sin plats utan alltför mycket ansträngning och det är mycket lättare än det ser ut. Tur det!

helgen kommer bli toppen :) Hakingträning på torsdag med minst en häst, Högvreten på lördag och WoW på söndag. Hästspäckat med andra ord, jag längtar!










Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi ses på WoW! :) Ska du rida eller hejja?

2008-11-17 @ 21:16:27
Postat av: Anonym

Lollo: Jag vet faktiskt inte än! Förhoppningsvis rida :D du?

2008-11-17 @ 21:30:45
Postat av: Lovisa

Oh vad kul! :) Vilket lag? Jag är med som hejjare, min lilla kuse är inte i form ännnu tyvärr..

2008-11-18 @ 16:30:59
Postat av: Jessica

Lollo: Täby Tigers tror jag vi heter! Nu är det bestämt att jag ska vara med och rida också :D iofs bara 80 cm, men iaf! :P

2008-11-18 @ 17:34:44
Postat av: Anonym

Härligt! Jag lovar att hejja lite på er också.. :)Dock är det RockstaR som är "mitt" lag. Men vi ses på söndag!

2008-11-18 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0