Täby Tigers - the best a man can get!

efter sju sorger och åtta bedrövelser de senaste dagarna kom så dagen D. 9.30 (ish) var jag i stallet och putsade, ryktade och packade. "Bara" 20 minuter försenade kom jag och Charlotte till slut iväg med två hästar och ett ton grejer på släp. Jag startade som nr 2 så efter en snabbkoll på det något kaotiska banbygget lastade vi ur och jag och Tara förvandlades till en tiger-leopard (fråga inte!). Tara var superstressad och visste inte riktigt var hon skulle ta vägen, men efter en stund lugnade hon ner sig och framhoppningen gick nästan bra. 30 minuter senare hade vi, otroligt nog, satt Täby Tigers första nolla! Efter det fanns det ingen hejd på framgångarna och framåt fyratiden hade vi 4 nollor och var i omhoppning mot tre andra lag.

Tara och Lotta         Charlotte och Skrållan  
jag och Tara - tiger-leoparden!   Cissi och Olle

Tyvärr pallade varken Tara eller jag trycket och vi drog med oss en herrans massa bommar och var tvungna att göra två försök på första hindret. Resten av laget skötte sig dock galant och vi landade till slut på en välförtjänt tredje plats. Sjukt rolig dag!

finfina täcken fick vi!      hela laget!

nu är jag trött, frusen och glad. Borde plugga men orkar inte, måste upp ruskigt tidigt imorrn och sätta mig på tåget tillbaka till verkligheten. Tack för idag alla hästar, ryttare, medhjälpare och fans!

Kommentarer
Postat av: Zeb

Vilken tjej, vilken grej.



//Största fanet

2008-11-24 @ 00:30:20
Postat av: Eva

Ni var kanonduktiga Täby Tigers! Jättekul att vara med en sån dag med ett sånt lag!

2008-11-24 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0