kärlek

helt fantastiskt, det är sol ute! Hoppas att det håller i sig, lite D-vitamin skulle knappast skada efter allt regn. Dessutom tror jag kroppen skulle bli glad av att inte chockas när vi drar till varmare breddgrader om ett tag...

idag ska en miljard grejer fixas, jag blir trött bara av att tänka på det. Det ska bli så skönt när Årsbanketten är över, det har inte varit det minsta roligt den här gången och jag tror jag är nöjd med engagerande efter det här. Jag har lärt mig mycket och det har helt klart varit värt det, men det tar enormt mycket tid som hade kunnat läggas på annat (typ skola).

igår fick jag världens flashback av hur det var när jag och Zebastian träffades. Det har hänt så mycket sedan dess att det känns som om det var mycket längre sen än de knappt två år det faktiskt är. Jag kan verkligen inte beskriva hur glad jag är att vi till slut pratade med varandra (förutom de där inläggen på Playahead, haha), och trots massiva motgångar har vi det verkligen hur bra som helst. Vi har inte gjort det lätt för oss, och med tanke på utlandsstudier hit och dit kommer det inte bli lättare heller, men det ska gå!




Kommentarer
Postat av: emelie

en sånt fint inlägg!

2008-11-13 @ 12:25:52
URL: http://emlyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0