mysigt?

innan träningen idag sprang jag ett varv på IKEA och köpte 26 askar med fejk-blomblad. De var väldigt fina och kostade nästan ingenting. Det finns så mycket fina grejer som man inte ens vet om! Om bara tid och ork fanns skulle man kunna göra det riktigt mysigt här i Ryd utan någon större ansträngning. Problemet med mig är bara att det finns tusen andra grejer jag hellre gör och det kommer nog aldrig att ändras. Ibland får jag ett ryck och pysslar lite, men eftersom jag vet att jag tröttnar efter tio minuter och verkligen hatar att plocka undan så blir det mer och mer sällan. Tråkigt!

söker man på mysigt på google får man en hel del olika infallsvinklar, hehe...

     

fick ett sms från mitt fadderbarn idag,
"jag kan inte komma på faddermiddagen nästa vecka,
 har innebandymatch"
ok, då vet jag, men va? faddermiddag? nästa vecka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0