nere under

jag vill åka bort. Till sol, bad, no worries och leva som om det inte fanns någon morgondag... Just nu är jag riktigt avundsjuk på Lina, Totte och resten av galningarna, trots misär och djävulsöar. Letade efter superbilliga biljetter idag, hittade inga. Tills dess att jag hittar några får väl jag och Stryggve (någon som missat att jag hittade länkfunktionen?) slåss med varianser och standardavvikelser, jag är ändå inte värd en resa innan höstens kurser är avklarade, så det så!

ljus i mörkret är i alla fall hoppträning imorgon och fönstershopping i helgen. Myspys!

dumma H&M som skulle skicka kappa vecka 46 skickade den så klart samma dag som jag tröttnade på att vänta och köpte en annan. Suck. Min kappa är hur som helst mycket finare än H&M:s och jag har än så länge inte sett den på någon annan, så H&M, släng er i väggen!

Kommentarer
Postat av: emelie

kunde inte säga det bättre själv!

2008-11-06 @ 17:03:22
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Lina

JEEEEEEEEEEEEEEESSICA!!!! Snalla kom till Sydney och styr upp allt! Vi har kaos hela tiden! (roligt kaos) saknar dig! puss

2008-11-08 @ 08:27:00
URL: http://linah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0