"What the fuck!?"

måndag. 12 dagar kvar = DAGS ATT BÖRJA PLUGGA!!

mina vänner i exil har återuppstått, eller en av dem i alla fall, den andra tycks ha gått under på Sensation... Sista livstecknet bestod av "Nu KÖÖÖÖR vi!!" - det kan med andra ord ha slutat hur som helst.

efter träning och smaskig kycklingsallad rundade vi av helgen med Burn after Reading igår kväll. Skönt skum film, "What the fuck!?" var en flitigt använd line och den sammanfattar filmen perfekt. Pappa - jag tror du skulle gilla den!

Kommentarer
Postat av: Krullet!

Hahahah NU KÖÖÖÖÖR VIII!!!!!!!!!

2008-11-17 @ 19:30:42
Postat av: Gen O

Ok, då får jag väl masa mig iväg och kika då!

2008-11-17 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0