wohoo 3!

jisses, nu börjar det gå löjligt bra! Gloria har kommit på hur hon ska göra och sätter äntligen lite tryck och tyngd i baken, vilken skillnad det blir då! Idag fick vi till flera språng som var riktigt fina, till och med Larsa som mer eller mindre gett upp på hästen blev imponerad :) Jag hoppas verkligen att kursen nästa helg blir av, jag vill hoppa MER!

varför går det inte att kombinera jobb och hästar på ett bra sätt? Jobbar man på ett "vanligt" jobb har man ingen tid för hästarna men förhoppningsvis tillräckligt med pengar. Jobbar man med hästar har man massor med hästtid men inga pengar och efter bara några månader är man häflten så smart som innan. Dessutom blir man helt knäpp av att aldrig träffa vanliga människor (hästmänniskor är av naturen lite...märkliga) och nästan det värsta av allt, man kan aldrig ha på sig vanliga kläder, det hinns liksom inte med. Kan någon, om 2 år ungefär, ge mig ett jobb med löjligt hög lön och obefintlig arbetstid? Snälla?

Kommentarer
Postat av: emelie

håller verkligen med, hur ska vi lösa det på bästa sätt så i kan ha några fina (och välridna) hästar som står och väntar på oss i stallet när vi kommer hem klockan 13.00 varje dag? Funderar skarpt på om det kanske ändå är trisslottsvägen man borde gå, eller så får vi satsa på att våra pojkvännner jobbar upp sig fort=)

2008-11-14 @ 10:47:37
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, jag har redan satsat på pojkvännen :) men triss kanske också vore något??

2008-11-14 @ 13:44:41
Postat av: Lovisa

Jag håller definitivt med! Hur är livet planerat egentligen, är det ingen som tänker på oss hästmänniskor? :)

2008-11-15 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0