wohoo igen!

Gloria och jag börjar bli ett riktigt team! Träningen idag gick riktigt bra, snart dags för tävlingsbanan??

på räknestugan idag satt vi och bråkade med en triljard formler som inte ville som vi ville. Siffrorna spelade spratt med oss, inte helt okej! På de tre dagar vi haft den här kursen har vi redan kommit längre än vad hela stat A bestod av, skönt i alla fall att nivån börjar bli lite högre!

nu ska jag åka och hämta min hockeyspelare och min cykel som står nere vid centralstationen, förhoppningsvis iaf...

Kommentarer
Postat av: emelie

grattis till era framsteg! vad är det för kurs ni läser nu? Det där med oförståelig formler känns bekant!=)

Puss

2008-11-06 @ 23:50:52
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, jaa, statistik B - multipel regression och tidsserieanalyser...hua! satt på föreläsningen idag och fattade nada...

2008-11-07 @ 13:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0