wooo

det gick inte fullt lika bra som förra gången, men vi skötte oss ändå i en grupp som var mycket roligare att rida i! Gloria var inte på sitt bästa humör och Jenny hade visst haft problem i måndags också, vi kom fram till att hon kanske är lite trött eftersom hon gått hårt och varit duktig nu i flera veckor. Nya tag nästa vecka!

nu ska jag packa, plugga och jogga en sväng, imorrn är det hemresa och jag längtar! Zebastian ska stanna här och det är verkligen jättetråkigt men jag förstår honom, plugget måste gå före ibland helt enkelt.

jag ska göra som alla andra bloggare och lägga upp en bild från en varm och solig tid. De flesta tycks ha fått en släng av höstdepression och en bild hjälper nog lite i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: emelie

wiihoo va roligt med hoppträning!! Vem tränar du för?

2008-11-19 @ 22:21:55
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: Jessica

Emelie: Han heter Lars Jakobsson, hade aldrig hört talas om honom innan jag kom hit men han är helt ok!

Imorgon ska jag få rida för min "hemmatränare" - Haking! Längtar så jag dör typ :P

2008-11-19 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0