bläääää

alla har gått in i plugg-mode. Zebastian och Jonas har inte lämnat lägenheten på två dygn, Hanna och jag sitter i LiU-butiks korridoren (för att slippa träffa folk, hur ofta händer det??), alla rekar-tvåor har gått upp i rök, förutom vissa vilsna själar som kommer förbi oss på väg till LiU-tryck för att stjäla lite papper till fusklappen. Jag känner mig så där lagom vilse bland importkvoter och inkomstelasticiteter, ibland får jag lite hopp, men så råkar jag på en samhällsekonomisk lönsamhetskalkyl och hoppet ersätts av förtvivlan. Hua.

det är i alla fall bra skönt med en byracka i huset. Han har nu lärt sig var vi bor och hur många trappor han måste springa för att komma till rätt lägenhet (inte så svårt att förstå kan man tycka när vi bor på våning två av två...). Vi har hunnit med några mysiga promenader och ska ut på en riktigt lång en på fredag eftermiddag, då måste det vara sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0