doktorn igen

KAN JAG SNÄLLA FÅ BLI FRISK!? Jäkla virus, jag har inte tid, inte lust och hatar att gå runt och snora, hosta och rossla. Blä.

Zebastian är hemma igen. Hur skönt som helst. Imorgon ska vi gå ut och äta middag, mys, mys :)

det hade varit perfekt om H&M hade tagit sig i kragen och skickat min kappa innan dess. Hur kan kläderna komma ut i buitk 6 veckor innan de skickas till oss som beställt? Tvärtom hade varit mer rättvist. De finns ju bevisligen så hur svårt kan det vara?? Det är nästan så att jag cyklar ner på stan och ser om det finns någon kvar, knappast troligt i och för sig, och inte heller riktigt värt besväret.

jag vill åka bort, långt bort, nästan så långt bort det går, typ hit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0