en dag som alla andra

jag har precis gjort kopiöst mycket köttfärssås, igen. Hela lägenheten är ett enda stort stekos och det är varmt som tusan. Det skulle ju vara kul om det gick att öppna mer än ett fönster i köket, men icke, här ska vi plågas!

pratade med Syon idag, mer värdelös människa får man ju leta efter. Jag undrar vad hon gör hela dagarna, spelar Röj? Funderar på att ringa rektorn och tipsa om en kostnadsbesparing, kanske kan behövas i dåliga tider som dessa.

nu jobb (missade en ganska viktig grej i helgen, ska försöka reparera nu, suck), sen plugg (suck, suck). Känner att mitt humör är på topp idag, ska bättra mig.

en bra sak med dagen, galengalopperade med Gloria! Det finns verkligen inget bättre när humöret är i botten än att galoppera fort som fan, allt tråkigt och jobbigt rinner av och lite lycka smyger sig på istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0