flåsigt värre

höstens första springtur! Ingen rolig historia. Nu är i alla fall det värsta över, måste bara hålla flåset uppe :)

började på allvar med 121 uppgifter idag. Hundra år för sent, men eftersom jag är den jag är började jag idag. Varje uppgift tar cirkus en timme att göra, en timme! Jag tror inte ens att jag har 121 timmar innan tentan...

nu börjar helgen ta form också, kommer bli bra! Skulle bara vilja ha ett par nya skor (snälla mamma, döda mig inte!). Såg att Emelie köpt nya väldigt fina svarta skor, något åt det hållet skulle sitta fint!

Kommentarer
Postat av: emelie

av någon konstig anledning behöver man ALLTID skor, ;)

ses snart!!

2008-10-25 @ 11:45:38
URL: http://emlyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0