hopp och skutt

puh. Tuff dag och den är långt ifrån över!

duktig som jag har blivit var jag i skolan 8.15 imorse, som alltid på jakt efter ett grupprum. Som alltid var det fullt överallt, teknologerna har tenta-P och sprider ut sig som baciller. Ryktet går om att de flesta har sin sista tenta denna vecka, kan inte annat än hoppas på att det stämmer!

fick i alla fall lite plugg och mycket jobb gjort. Hann springa förbi ett lunchmöte med Herrmiddagsgruppen (jisses vad de är taggade, de har redan haft fler och längre möten än vad vi hade totalt förra året) och satt med på en halv föreläsning som fick alla att bestämma sig, ingen nationalekonomi här inte! Intrång hit och samhällsnytta dit, so booooring.

tillbaka i A-huset satt vi och trängdes några timmar till, jag hälsade på Zeb som satt längre ner på campus och sedan lurade Hanna med mig på Step Basic. Haha, jag tror inte att någon kan vara sämre på det där än jag. Fjärilen, upp, ner, flyga, höger, vänster, snurra, hoppa, klappa, mer omöjligt än möjligt. Instruktören var dock en skön prick, fick hysteriska skrattanfall inombords första 10 minuterna, sen blev det så krångligt att jag inte ens hann skratta. Envis som jag är ska jag försöka ta mig dit tills det sitter, om inte annat för att kolla på instruktören, hehe.

nu måste jag leta upp en finklänning, en blomma med snodd, läsa något gammalt kompendie om cost-benefit analyser och laga mat till imorrn. Funderar på att hyra en åsna som jag kan packa alla mina saker på, pallar inte riktigt slåss med alla prylar hela dagarna. Äkta I-landsproblem, stackars mig!

johanna black och övrigt crew


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0