limmo i linkan

soldater, sjuksystrar, befäl, civila, fylleslag och Konsert&Kongress. Kort sammanfattning av årets Dammiddag som ska ha varit bäst hittills, som alltid. Bror mfl kom ner ganska sent så det blev ombyte och sen snabbt iväg till Norgegatan och återigen en riktigt bra förfest. Securitas kom såklart och hälsade på så vi flyttade festen några meter och drog sen till eftersläppet. Därefter är allt lite suddigt, jag gjorde allt och ingenting och sen plötsligt skulle vi hem, i 7-personerstaxi (som här i linkan tydligen betyder limousin).

när alla nyktrat till någorlunda och all tandkräm (!) var borttvättad från soffor och brorsor åkte vi och badade. Zebastian är numera stolt innehavare av rutchbane-rekordet, slå 6.74 den som kan! Brorsorna åkte hemåt framåt kvällen medan vi andra låg här hemma och spelade spel. Simon och Viktor drog i morse och nu borde jag sätta mig med Mikron. Kraven på att klara tentan den 31 ökade något enormt i och med infomötet om utlandsstudier. 60 poäng måste vara avklarade vecka 48, trist att jag har 59!!

har i alla fall anmält mig till TOEFL-testet så ett år utomlands är inte alltför långt borta, måste bara göra den här till min bästa vän i 12 dagar framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0