ruskig fredag

kaos imorse, tenta åt skogen, ännu mer kaos, nu bråttom, bråttom, bråttom!

fixat är i alla fall alla papper till utlandsstudier. Puh. Ska bara lämna in allt nu också, det borde vara lättast av allt, men med tanke på hur allt gått hittills har säkert Zenit brunnit ner lagom tills jag kommer dit. Fördelen med det är att då har alla andras ansökningar brunnit upp = väldigt många utlandsplatser till mig!

nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen ta mig bortåt Vasastan. Temat för kvällen är Golddigger och det hade varit riktigt roligt att skoja till det lite, men det är nog inte den sortens fest. Kul ska det bli i alla fall, mindre roligt att tåget hem går 07.55 imorgon bitti. Jaja, vad gör man inte?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör man inte för vadå?

2008-11-02 @ 17:43:31
Postat av: Jossan

Smartass? Vad gör man inte för: FESTEN!

2008-11-03 @ 16:13:04
URL: http://sunnyrun.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, skönt att du hänger med, Joss!

2008-11-03 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0