stockholm i mitt hjärta

hemma igen :)

däckad torsdag, späckad fredag med dunderbra avslutning på NH, nu snart söndag och jag har mycket kvar att göra innan avgång imorgon.

fördelen med att bo i Linköping och att man nästan alltid stannar i Täby någon dag innan man ska flyga någonstans är att det inte går att packa i sista minuten. Det är inte riktigt hela sanningen eftersom jag packar i sista minuten innan jag åker till sthlm, men det är åtminstone inte sekunderna före den "riktiga" resan. Det passar mig riktigt bra att ha det så, har något glömts i linkan går det oftast att fixa här hemma, dock inte passet har jag fått lära mig...

imorse brutalväcktes vi klockan 8 av den äldre generationen i Make Believes. Eftersom vår ringklocka är i det närmaste obefintlig stod de och bankade allt vad de hade på dörren. Jag hörde ingenting (som vanligt) men Zebastian kastade sig upp och öppnade - misstag! Några öl och sjukt mycket garv senare gick Zebastian och köpte 20 kanelbullar och smarrig frukost = lyckad morgon trots allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0