torsdag kväll

oerhört oproduktiv dag. Lovade Hanna att varken plugga eller jobba, det gick toppen! Fick lite ordning på alla nationalekonomipapper och gjorde av med lite pengar på H&M, såg de senaste Entourage- och Gossipavsnitt jag inte hunnit se förut och hämtade ut medicin på Apoteket. Som sagt, imorgon borde jag vara frisk eftersom det här blev en riktig vilodag :)

förresten, träffade Emelie i skolan igår, väldigt roligt! Hon var här för att kolla in våra Team-dagar, tydligen sitter hon i projektgruppen för Stockholms liknande arbetsmarknadsdagar och skulle kolla hur vi gjorde här. Det blev en riktig Täbyträff mitt i A-huset då jag sprang ihop med både Emelie och två Uppsalastudenter samtidigt. Oväntat värre!

imorgon blir det fullt ös medvetslös igen, lektion, föreläsning, förberedelse av måndagens lektion, möte, Gloria och mysmiddag på stan. Jaja, jag hinner bli frisk när jag är gammal!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhhhh.... Jag va ju också med och gjorde allt det där :S

2008-10-03 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0