...

livet är inte lätt. Så är det bara.

mysig kvällsfika hos Anky, Johanna fick smarrig tårta och bäbismat, haha!

jag vill shoppa! Måste vara bättre än att tröstäta i alla fall, bara lite dyrare.

har just nu en märklig hatkärlek till min iphone, mycket bra att kunna slå upp krånglika mikroekonomiska ord när man är långt från en dator, mycket jobbigt att kunna kolla Studentportalen i tid och otid. Älskar den gör jag i alla fall.

min onda hals gör att jag har svårt att kommunicera, igår frågade jag Hanna om hon ville följa med på Pilates senare på kvällen,
-Platens? Njaa, är det bra drag på söndagar?
skönt att hon till och med funderade på det, haha

Kommentarer
Postat av: han

Hatkärlek till iphonen. Den kan inte annat än älskas. Känner den att du är arg på den är det klart den börjar krångla...

2008-09-16 @ 00:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0