fullt ös medvetslös

galen dag! ingen rast ingen ro, precis som jag vill ha det! fått massor gjort, allt utom plugg. Torsdag och fredag dedikeras till mikron, idag hanns det inte med. Har dessutom gått på sparlåga, lagom fulvinsdarrig och sliten efter igår.

valde nya Club-projektledare idag, tror det blir toppenbra, alla är riktigt sköna och vill massor! Första mötet är redan imorgon, ska bli kul att träffa alla utan att det är seriös intervju... Clubhelg nästa helg också, kommer bli galet!

usch vad jag är avundsjuk på Zebastian! Jag vill också resa långt bort och göra sådant som jag aldrig gjort förut! Formel 1 är väl inte riktigt min grej, men Singapore - ja tack!

läste precis ut Denise Rudbergs senaste, lika bra avkoppling som hennes andra böcker. Saknar verkligen att läsa! Jag måste ta mig iväg till biblioteket någon dag och låna lite.

hoppträning på lördag också, yaaay! Funderar på kursen 25-26 oktober, vad tror du om det mamma? Får jag låna djuret? Två problem måste dock lösas innan, finansiering och pluggandet...mikrotenta veckan efter, inte jättebra tajming. Kanske kursen i november är bättre?

bellcleana bilder från igår, titta och eeh, njut?

                
        

och nej, jag sover inte bäst själv!

Kommentarer
Postat av: Mams

Du får gärna låna djuret på kursen i sept, eller november. Hon kan behöva ngn som kan rida ibland...:-( är inte helt nöjd med gårdagens hoppträning. Skulle Jos och jag åka till Kanarie v 44 så passar det ju bra dessutom...Ekonomin...kanske kan få ett bidrag, hälften? Fixar du det då?

Puss

2008-09-26 @ 11:48:29
Postat av: Mams

Nu var det visst kursen i okt jag menade... :-)

2008-09-26 @ 11:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0