get real

enkel sammanfattning av dagens bedrift i Terra 1. Det går inte att plugga en dag och sedan skriva tenta. Punkt slut. OM jag blir godkänd är det mycket märkligt att det går att plugga en dag och sedan skriva en tenta. Jag undrar vilket som är värst?

skönast hittills idag är allas reaktion på tentan,
- eeeh, vaaaa?? Inte ofta alla tycker samma sak och aldrig förr har det varit en så uppsluppen stämning utanför dörrarna.

förra veckan smygstartade mötena i S-min, denna vecka är det så många att de till och med är dubbelbokade. Hur som helst är det mycket roligt att allt börjar komma igång igen, jag gör mig inte rättvisa utan tokmycket att göra. Årsbankett, Club och Emilia, hösten kommer att bli bra!

nu, workiworki!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0