god morgon världen!

jahapp, det här med blodprov var ju inte så lätt, lyckades inte ta mig dit idag heller. Onsdag får det bli.

mysig middag igår med Jojjans family, de var ju super! Inget att skämmas för där. Det kändes lite som att träffa en pojkväns familj för första gången, vi hade hört så mycket (läskigt) om dem att i alla fall jag nästan var nervös...

idag bär det av till el stoccolmo, kräftskiva med stort K på fredag. Som vanligt kan jag inte bestämma mig för någon outfit, jag har ju inga kläder! (eller inte) Hur som helst, roligt ska det bli, med Emelie och Oscar som värdar lär det inte gå fel. Spare no spences!

Kommentarer
Postat av: Johanna

SPAAAAARE NOOO SPENCEEEES!!!! ;)

2008-09-04 @ 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0