horsepower

hemkommen efter en kall men mysig kväll i stallet. Red ut på nya vägar, finns hur mycket väg som helst att rida på här på landet! Tittade på "min" grupp på hoppträningen också, vill, vill, vill! Helst Haking förstås, men kan man inte få allt får man nöja sig med nästan allt. Gloria börjar bli riktigt fin i alla fall, ska bli kul att hoppa lite och se om hon blivit starkare, det känns så på backen!



nästan Gloria! hehe

klarade av en massa måsten idag, det var skönt, nu blir det lugn och ro i helgen. Imorgon ska jag kolla in lokalen för Årsbanketten, måste skriva upp lite frågor så att jag inte måste ringa femtio miljoner gånger och fråga allt som jag annars glömmer att fråga imorgon. Min mobilbudget och mitt minne är inte riktigt överens...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0