lång dags färd mot natt

men roligt har det varit!

vaknade sådär lagom halvbakis och darrig (vad är det för fel på fulvin??), cyklade runt halva stan i diverse ärenden, lyckades äntligen boka en klipptid, inget halvtaskigt drop-in här inte! Hem till Johannapanna, åt blodpudding och brände sönder stekspaden (förlåt!), föreläsning, hem, möten, möten, möten, stallet och nu, mätt och belåten, väntar jag på att Hulken ska komma hem.

har precis läst alla LiU-studenter-ute-på-äventyr-bloggar och är verkligen grymt sugen på att åka! Så synd att platserna är så få, hur i hela friden ska jag lyckas ta en plats? Chicago verkar toppen, Lyon likaså, drömmen är New York, men Asien skulle också funka! Borde komma info snart, jag ska ta reda på allt jag kan.

Californication gjorde mig inte besviken heller, säsong 2 börjar mycket lovande!

och älskling...

I love the shit out of you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0