lycka

det är ju så skönt med en kväll i stallet! Särskilt nu, precis innan mörkret och kylan. Stallet har blivit min alldeles egna tid, telefonen får ligga kvar i bilen och ingen kan nå mig. Hur skönt som helst!

håret blev kanske ingen höjdare...frisören var jättebra, men hon plattade det! Eeeh, va? Mitt hår går inte att platta, det blir så...platt! Halva nöjet med att gå från frissan är ju att håret är så himla fint just då, finare än vad man någonsin kan få till det själv. Men men, jag får fixa själv helt enkelt, sen kan jag säga om det blev bra eller inte. Hon gick inte bananas på längden i alla fall, det var huvudsaken!

middagen börjar ta form också, ska bli riktigt roligt att gå på den! Fintfintfint ska det vara, och mycket alkohol för lite pengar har vi fixat, viktigt!

nu är det tacos och mys framför senaste Gossip, perfekt avslut på en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0