okej

lite börjar falla på plats. Härlig söndagsmorgon, sol, min bok, god frukost och Snapspromenad. Pappa har lovat mig klänningen! Nu ber jag till Gud att den finns kvar. Linköping ikväll, längtar, men mycket ska hinnas med här hemma först. Jag måste flytta midsommarmöblerna till Erikssons men tror jag väntar tills att min trötta bror kommer hem. Mikro måste läsas också, kommer inte fatta ett jota imorgon annars. Middag klockan sju, dessförinnan stallet. 

Igår testade jag frisyren på riktigt för första gången, den är riktigt bra! Nästan som drömhåret några inlägg tidigare, bara lite kortare och utan den där fläkten i nacken hon på kortet har... Jag skulle behöva en rundborste med blås i i Linkan också, utan den blir det inte hälften så bra. Utan mat i en vecka nästa månad så har jag nog råd med en, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0