ryck upp mig

för faaan.

Jossan, om du vill får du jättegärna komma ner 3-4 i alla fall :) Vad tror du om det?

funderar på att överklaga tentan, tycker allt att de gav mig några poäng för mycket. I och för sig är det så lätt inte värt det, orka skriva den igen, egentligen. Dessutom borde jag inte klaga, det finns de som har det värre.

somnade några timmar mitt på dagen. Skönt då, värre nu. Nya grannarna har dessutom förfest, oborstade affärsjurister utan stil, typ.

nej, på så här dåligt humör är jag faktiskt inte, känner mig bara så där lagom trött på allt. Hosta och snuva fram för allt.

Jonas har gjort 5 liter gazpacho, haha!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, jonas och 5 liter gazpacho! det skulle jag vilja se!

2008-09-26 @ 13:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0