sälja en av mina sambos?

aldrig i livet! Men OM jag skulle kunna köpa många hästar om jag gjorde det! Kanske kan sälja en liten bit, ett lillfinger? (de gör ju ändå inte så mycket nytta, det vet jag av erfarenhet)

som Lotta skrev Jossan, DU är den som lyser! Det var verkligen helkonstigt att se dig på film, det var du men ändå inte, det kändes som om det handlade om oss, men ändå inte. Filmen kommer att bli stor, men Jossan störst.

pluggpaniken börjar smyga sig på, nu tror jag faktiskt att jag ska släppa in den. Det går inte bra utan den, och nu är jag gammal nog för att hålla den i schack. Dessutom ger den fruktansvärt bra betyg, så

- in i dimman våga dööööö! (och släpp rullatorhandtagen)

Kommentarer
Postat av: Eva

Släpp fram paniken och in med böckerna! jag vet att du kan!

Visst är hon en stjärna, lillasyster!

Duktiga tjejer har vi!

2008-09-05 @ 11:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0