sjuk

det här går ju inte! så fort jag vänder näsan i lagboken nyser jag några gånger och sen är det kört. Antingen är jag allergisk mot lagboken eller så klarar jag inte att böja på huvudet...tyvärr tror jag mer på det senare, annars kanske man hade kunnat få något sorts handikapp på tentan?

tydligen blev inte den här dagen roligare än så här. Med tanke på dunderförkylningen och den lilla lilla sömn jag fick inatt så är det väl lika bra att bädda ner sig i sängen, särskilt som jag ska upp tidigt imorrn igen och dessutom tömmas på blod.

jag undrar var våra nya grannar tog vägen? Snyggbiffen och New York-tröjan flyttade in igår, men sedan dess är de försvunna. Mycket märkligt dessutom att ungkarlen Kindell flyttade ut samma dag som killarna flyttade in, hur många kan vilja bo i Ryd egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0