sliten är bara förnamnet

usch

eller inte usch, allt är hur bra som helst, men usch ändå, jag mår dåligt.

två veckor som fadder tog på krafterna, och då har jag inte ens gjort en tredjedel av vad många andra gjort. Men KUL KUL KUL och roligt roligt roligt har det varit, jag undrar bara varför det alltid, ALLTID spårar så fantastiskt här nere.

trots alla mina tvivel är det mycket som är bättre än någonsin just nu, tack Zebastian för att du helt enkelt är bäst i hela världen, jag hoppas hoppas hoppas att hockeyn går bra också. Jag förstår fortfarande inte hur du bara har kunnat skära bort den, men det går kanske inte att jämföra?

nu ska jag ta tag i mig själv och vara en duktig flickvän, hänga tvätt, bädda, duscha och gå och sova, hög tid för det.

buenas noches everyone!

eller

- hej da not do
- one of them means die
- I know .
- but don't really know which one soo. . I mean bye not die please ..

skön skön skön (för övrigt Nolle-P 2008:as mest använda ord??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0