trött, tröttare, tröttast

efter mycket god middag och lite födelsedagsfirande hemma i Täby är jag trött, mätt och nöjd. En smula stressad över skolan bara, känns som om jag gjort en Johanna och bara läst utan att lära. Eftersom jag är så lat orkar jag inte riktigt lära mig när jag ändå får ha med "facit" till tentan, dumt, det vet jag! I morgon (idag?) blir det aktiebolagslagen för hela slanten, bäst att både läsa och lära då så att jag kan åtminstone en del grejer på tisdag.

Familjegeni ger alltid lite onödig kunskap att lagra i hjärnbalken. Vad sägs om att Sofiero ligger i Helsingborg och att det finns flest emus i Australien?

Pappa har dessutom rätt när han så fint strök över Helium och skrev dit Väte på frågan om vilket grundämne som är lättast...

Kommentarer
Postat av: Johanna

"gjort en Johanna" - haha, jag gillare!! ;)

2008-09-07 @ 09:43:40
Postat av: Djose

Vår far kanske inte är så dum after all?

2008-09-07 @ 18:08:38
URL: http://sunnyrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0