underbara helg!

skönt, för första gången på ett år har jag faktiskt lyckats få in lite rutin och lyckats skilja på veckodagar och helg. Jag (och alla andra) har för länge sedan kommit på att det skulle vara bra med rutiner, att se skolan som ett jobb och att bara för att vi inte har några föreläsningar så betyder det inte att man är ledig... Att tänka så har aldrig fungerat förut, men nu börjar det gå ganska bra, den här veckan är det bara fredagens plugg som ska göras på söndag...

fredagen spenderades på föreläsning och i Tornby. Budgetlinjen blir väldigt uppenbar när man är i Tornby, man kan nästan säga att vi gjorde ett studiebesök... Mycket mat fick vi i alla fall, och lite tyg så att jag kan sy (!) örngott till kuddarna vi ska köpa. Mamma, kan du komma ner med symaskinen?

segt, min klänning som jag inte har sett på någon annan säljs nu igen vilket betyder att alla kommer att köpa den. Det måste ju vara det bästa med H&M, man får aldrig vara unik!



Kommentarer
Postat av: anonym

Väldigt "lady-chick" :)

2008-09-13 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0