les mills

på Campushallen använder de Les Mills till några av sina gruppträningar, bla Bodypump. Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Visst, det är bra program och bra musik, men samma varje gång? Det är ju lite av charmen med att gå på pass - varje pass är annorlunda och ledaren använder sin "egen" musik.

Bodypump 2 ggr/vecka blir lite tradigt när det är likadant hela tiden, skönt på så sätt att man verkligen lär sig "koreografin", men tråkigt när till och med musiken är exakt likadan varje gång.

hur som helst, Les Mills har verkligen hittat rätt när det gäller avslappningslåtarna, både i höstas och nu i vår. Det finns en chans att jag gillar dem eftersom man är sjukt nöjd efter en timmes träning (vilket låt som helst hade kanske funkat), men jag tror jag hade gillat dem ändå.

höstens Broken

vårens Dare to live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0