motiverad?

motiveringsbrev. Inte min grej. Idag är det den 1 februari, ansökan ska vara inne idag och jag har inte ens börjat skriva det där j...la brevet. Intervju hade varit mycket bättre och lättare, men det är väl som vanligt, inga pengar.

gårdagen blev riktigt lyckad, även om det var en sådan där dag som det är lika bra att räkna bort. Inget hinns med och allt får skjutas upp till en dag där allt hinns med.


imorgon är det första (egentligen andra) lektionen i International Business English. Tills dess ska jag ha gjort en miljard grejer, typ översatt "Vitvarujätten Electrolux rasade 8,8 procent på börsen sedan bolaget flaggat för ett kraftigt vinsttapp under årets andra hälft". Haha, eeeh? Hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Till den det berör...

2009-02-01 @ 15:11:04
Postat av: GenO

Skitenkelt:

The whiteproductgigant E-lux fell down 8.8 percoent on ths stockexchange, after the company flagged for a hefty profitdrop during the year´s latter half....eller??

2009-02-01 @ 18:27:58
Postat av: Jossan

Haha det märks att vi är systrar med tanke på att jag också snodde inlägget från en annan.. mohaha :D

2009-02-01 @ 22:57:30
URL: http://sunnyrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0