(sol)

nästan soligt idag! På gymnasiet (sjukt länge sen) fick jag panik när det var grått i veckor i streck, här i Linköping har jag faktiskt inte brytt mig så mycket, förrän nu. JAG VILL HA VÅR! Förra våren var ju helt fantastisk, jag var nog brunare när jag kom hem till sthlm i juni än vad jag var när vi kom tillbaka hit i augusti. Jag vet inte om det säger mer om min tråkiga sommar än om vädret, men i alla fall. Sitta längs med C-huset en solig aprildag och "plugga" är helt enket hur härligt som helst.

idag kom vår nya programansvarige och presenterade sig. Han ser ut precis som den förra, lite mer utdragen på längden bara. Undra om det är ett krav att vara smal, blond, ha fyrkantiga glasögon och vara runt 30? Ganska komiskt är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0