uppe med tuppen

sitter i D-huset och jobbar. Kom hit för 50 min sen men som vanligt har jag en ganska så lång startsträcka.

idag blir en lååång dag, jobb, föreläsning, grupparbete, tentagenomgång, stallet, Tornby och Bodypump. Tänker trotsa förkylningen och träna på, så länge det bara sitter i näsan är det väl lugnt? Mamma?

min duktiga lillasyster och mamma är just nu i Berlin på filmfestival och nej, jag är inte alls avundsjuk! Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för er och filmen, vi ses på fredag!


Kommentarer
Postat av: Mams

Så länge du inte har en massa astma och blir jätteslut efter en träning så går det nog bra. Men Jos har just fått lunginflammation och det tror jag till viss del beror på att hon har börjat tränat för tidigt efter sina feberomgångar.

Hälsning från ett Berlin där ALLA ÄLSKAR FILMEN!



Puss

2009-02-10 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0