aaaaj

träningsvärk gör ont. Jätteont! En miljard knäböj på Bodypumpen igår har gjort mina lår till obrukbara köttklumpar. Min prestation på hoppträningen idag blev därför väldigt medelmåttig, jag skyller allt på köttklumparna.

nu äntligen har jag lämnat in uppgift 1 i kursen "Företagsekonomisk metod". Det hela gick ut på att skriva en problemformulering och ett syfte till en rapport vi ska skriva i grupp framöver. Jag som inte har skrivit en rad vettigt sedan organisationskursen för ett och ett halvt år sedan fick skrivkramp direkt, så nu är det bara att be till någon högre makt att en snäll och förstående lärare läser eländet.

imorgon är det PowerYoga 07.30. Jag har (smart som jag är) anmält mig idag vilket gör att jag tvingas upp ur sängen imorgon bitti om jag inte vill ha en varning förstås - och det vill jag ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0