latare än latast

inte fick jag något gjort idag heller. Jag tänker att jag ska göra så mycket nyttigt och bra att jag ställer in det som är roligt och slappt. INGEN BRA TAKTIK eftersom jag inte får något nyttigt och bra gjort. Hmpf, dags att börja tänka om?

nu ska jag i alla fall ställa mig och göra supersmarrig chokladmousse till lillejul hos mormor och morfar imorgon. Stackarna har ju på både det ena och andra sättet hamnat i en mindre rörlig situation.

idag på mataffären Metro sålde de semlor. Väl tidigt tyckte jag först, kan vi inte få vila lite från alla högtider? Sen kom jag på det, konsumera mera! Rädda världen, köp en semla! Eller något.

så här ser man ut när man lär av sina misstag,


Kommentarer
Postat av: Johanna

"så här ser man ut när man lär av sina misstag"

hahaha

2009-01-03 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0