tomt, tomt, tomt, tomt

det blev ingen yoga, jag var smart (igen!) och avbokade det hela innan jag gick och la mig. Låren gjorde så GALET ont att jag knappt kunde gå på hela dagen igår. Tvingade mig själv till en runda på stan för diverse ärenden men sen blev det House, årets första semla och vågrät position hela kvällen.

Jonas och och Maria kom ner i går kväll och packade ihop Jonas grejer. För någon timme sedan åkte de igen och nu är det tomt! Två personer på 98 kvadrat är ganska onödigt lite människor, det ekar.

ikväll är det I-Cabaret på NH, får se om vi orkar släpa oss till eftersläppet. Nu ska jag åka till Campushallen och träna och duscha, sen blir det stallet och plugg.

Kommentarer
Postat av: fosterbarnet

"Två personer på 98 kvadrat"..

glömmer ni inte ett visst fosterbarn nu? :P haha

2009-01-31 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0