en dag på bibblan (i sms-form)

Johst: "'He's not that into you' har premiär på fredag. Vad sägs om att vi ser den på söndag?"

Jag: "Det skulle va sjukt nice men vi ska sitta med projektet tills vi tuppar av. Hmm, fredagen efter det kanske? Eller vad händer då? Ska du med på jag-orkar-inte-med-mitt-liv tjejkväll hos Hanna när de stänger här?"

Johst: "Synd! G kommer då. Veckan efter det då? Vi måste se den."

Jag: "Haha vad sägs som att se den i maj annars?"

Johst: "Äh, vi tar det om ngra år när vi har pluggat klart och förhoppningsvis har nån form av liv."

Jag: "Men då ska man ju jobba livet ur sig, skaffa barn, köpa villa, volvo, vovve, ha middagar, vara pysslig, shoppa och träna så att mannen man gift sig med vill behålla en! Hmm. Undrar om filmen visas i himlen?"

Johst: "Vi måste skolka från våra liv. Det här går inte"

Jag: "JA! Det gör vi. Jag har typ aldrig skolkat, spännande!"

Johst: "Jag är veteran. 'Jag ska lära dig aaaallt jag kan!'"

Kommentarer
Postat av: Eva

fniss fniss! :-) Ni vet vad ni har framför er! ...

2009-03-13 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0